خانه ظهیر الاسلام

انتخاب یک مقصد مناسب برای سفر های نوروزی شاید به ظاهر کار بسیار ساده ای به نظر برسد اما زمانی که نوبت به تصمیم گیری نهایی می رسد متوجه خواهید شد که تنوع پیشنهاد ها تا چه حد زیاد است. در این مواقع است که تصمیم گیری برای شما سخت می شود. پیشنهاد می کنیم به دنبال انتخابی باشید که برای تمامی اعضای خانواده دلچسب باشد. سفر به تهران و بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر یکی از پیشنهاداتی است که در زمان سفر های نوروزی طرفداران زیادی دارد. به خصوص اینکه تهران غیر از جاذبه های تاریخی، جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی بسیار زیادی نیز دارد. خانه ظهیر الاسلام یکی از جاذبه های تاریخی معروف موجود در تهران است. البته پیش از اینکه به معرفی خانه ظهیر الاسلام بپردازیم باید یک نکته بسیار مهم را متذکر شویم. شما برای سفر به پایتخت، پیش از هر چیزی به یک اقامتگاه نیاز خواهید داشت.


بنابر این توصیه می کنیم ابتدا به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت باشید و سپس برنامه سفر خود به پایتخت را نهایی کنید. پیشنهاد می کنیم زمانی که به دنبال اجاره سوئیت در تهران هستید، حتما لوکیشینی را انتخاب کنید که دسترسی شما را به جاذبه های تفریحی و تاریخی پایتخت آسان تر می کند.


معرفی خانه ظهیر الاسلام


برای بازدید از جاذبه های تاریخی تهران، باید ابتدا ان ها را بشناسید. فرقی نمی کند مقصد شما برای بازدید از جاذبه های تاریخی تهران، خانه ظهیر الاسلام باشد یا کاخموزه نیاوران. به هر حال باید اطلاعات کامل راجب محلی که قصد بازدید از ان را دارید، به دست بیاورید. خانه ظهیر الاسلام یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین خانه هایی است که در تهران وجود دارد. این خانه بیشتر شهرت خود را مدیون معماری خاص و زیبایی است که دارد. معماری خانه ظهیر الاسلام تلفیقی از معماری معماران ایرانی و خارجی است.  تلفیق معماری ایرانی و خارجی باعث شده است، علاوه بر گردشگران داخلی، توریست های خارجی نیز مشتاق بازدید از این بنای تاریخی باشند. فقط کافیست برای پر بردن از صحت این موضوع، در ایام تعطیل سال مانند فصل تابستان، سری به خانه ظهیر الاسلام بزنید. خیل عظیمی از توریست های خارجی را مشاهده خواهید کرد که جلوی درب ورودی خانه ظهیر الاسلام قرار گرفته اند.


خانه ظهیر الاسلام


مسلما با مشاهده خانه ظهیر الاسلام سوالات بسیار زیادی در ذهن شما بینندگان مطرح خواهد شد. یکی از پر تکرار ترین این سوالات مربوط به شخصی است که در این خانه زندگی می کرده است. به راستی خانه ظهیر الاسلام محل زندگی چه شخصی بوده است؟ خانه ظهیر الاسلام محل زندگی یکی از معروف ترین انسان های تاریخ به نام سردار ولی خان تنکابنی یا همان رئیس الوزرای ایران بوده است.  پیشنهاد می کنیم اگر به تهران سفر می کنید، حتما سری به خانه ظهیر الاسلام بزنید. برای رسیدن به این خانه تاریخی آدرس ان را نیز باید بلد باشید. آدرس خانه ظهیر الاسلام، منطقه بهارستان، خیابان انقلاب، خیابان صفی علی شه و خایابان قائدی می باشد. توجه داشته باشید که پیش از سفر به تهران، سعی کنید هنگامی که قصد اجاره سوئیت در تهران را دارید، حتما در حوالی منطقه بهارستان به دنبال اجاره سوئیت باشید تا دسترسی شما به خانه ظهیر الاسلام راحت تر باشد.

منبع خبر :